Scrisoare catre Fat-Frumos

      Acum te rog sa ma lasi sa-mi port tricourile multicolore,blugii taiati si gecile de piele.Sa ma lasi sa dorm sub stele pe malul marii si sa mananc vata de zahar si ciocolata multa.Te rog de asemeni sa nu ma certi si sa-mi dai voie sa ies in oras cu prietenii,sa rad si sa ma bucur de fiecare clipa.Sa alerg,sa fug de tine si de lume,sa zbor si sa-mi doresc un Soare mare,o Luna mica si un borcan cu-o insula si-o mare.

      Iti promit ca atunci cand voi fii mare voi fii asa cum trebuie sa fiu:o doamna(o domnisoara mai mare),cu parul prins in coc sau bucle stabile,cu unghii rosii si buze si mai rosii,cu nasul plin de pudra si ochi fermecatori.Iti promit ca o sa port rochii multe,transparente,mulate,lungi,lalai si cum vrei tu;tocuri inalte de pe care nu o sa cad si genti si un parfum cu care sa te-mbeti.Si daca vrei si lenjerie intima albastra.O sa am gesturi de actrita,maini catifelate si un suras finut.O sa dorm pe bratul tau,o sa te sraut pe frunte,cand pleci si....
      Dar pana atunci te rog sa ma lasi sa fiu eu:copil nebun,indragostit de umbre,pierdut in lumi nebanuite.Ma lasi,te rog?
      Altfel te spun lu' mami.









PS:N-o mai continui.Am citit-o si recitit-o  de 1000 de ori.Imi place asa cum e si cred ca as strica-o daca as mai adauga ceva.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc de asemeni pentru incredere...si sper ca va placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha sa stii k si eu astept sa te vad asa cum spui ca vei fii cand vei fii ''mare''. :D Numai k eu nu sunt asa increzatoare ca tine ca nu o sa cazi de pe tocuri:P. te pup :* (stii cine sunt).

    RăspundețiȘtergere

As aprecia foarte mult daca v-ati spune parerea in legatura cu ceea ce cititi pe blogul meu.Toate comentariile si impresiile voastre ma fac sa ma simt mai increzatoare.Multumesc!