Sa dormim ca sa visam ca traim

Dorm destul de putin in ultima vreme...cam 3-4 ore pe noapte.Si nu pentru ca nu mi-ar fi somn...ci pentru ca asa sunt eu.Nu pot sa dorm decat atunci cand simt ca nu mai pot,ca am nevoie de somn mai mult ca de apa sau aer.
Oare asa sa fie?De ce avem nevoie de 8-9 ore de somn?De ce ne "risipim" mai bine de jumatate din viata dormind?Oare nu vom dormi destul cand vom trece dincolo?Sau asta sa fie doar o pregatire pentru ce va urma?
Daca este sa vorbim din punct de vedere functional,da inteleg clar ideea ca organismul si mai ales celula nervoasa are nevoie de odihna.Refacerea mediatorilor chimici etc. dar sa nu intram in astfel de detalii,cu care sunt deja familiara.
Am nevoie de o explicatie mai profunda,mai filosofica...
De ce atata nevoie de somn?Oare chiar trebuie sa dormim ca sa visam?Oare chiar trebuie sa visam ca sa traim?Ce se intampla cu viata daca nu exista vise?
Sa dormim ca sa visam....ca traim.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

As aprecia foarte mult daca v-ati spune parerea in legatura cu ceea ce cititi pe blogul meu.Toate comentariile si impresiile voastre ma fac sa ma simt mai increzatoare.Multumesc!