O intalnire neasteptata

      Mergeam intr-o dimineata la scoala,pe jos,cu castile in urechi si m-am oprit cum era normal la semafor.Visam...cum fac de obicei cand n-am ce face.Dintr-odata am observat un baiat aplecat mai mult asupra mea.M-am trezit parca dintr-un somn adanc si intreb''Poftim?''.Se scuza ca m-a deranjat si intervine in discutie baiatul de langa el.Cred ca erau prieteni,colegi sau mai stiu eu ce.In timp ce traversam,caci se facuse de mult verde ma intraba unde este hotelul Continental.Eu ma uitam cand la unul cand la altul si imi pareau identici.Ii tin minte si acum....erau foarte frumosi si culmea parca formau o simbioza anormala caci atunci cand termina unul de vorbit,incepea celalalt cu completari.
      Dupa cum spuneam,as putea sa-i descriu si acum desi a trecut aproape un an de atunci.Erau inalti,bruneti cu ochi caprui.Sunt sigura ca nu erau gemeni pentru ca aveau ceva straniu care ii diferentia.Ma priveau amadoi cu un zambet dulce pe fata...imi fixasera privirea intr-a lor incat nu mai stiam nimic de mine dar barem de hotel Continental.
     ''Pai hotelul,este...aaa cred ca pe acolo pe undeva...adica din cate imi aduc aminte...si totusi nu vreau sa va incurc.Nu stiu cum sa va explic.''ma balbaiam eu in timp ce nu-mi puteam lua ochii dintr-ai lui.
      Ei destul de politicosi''Multumim''
      Eu ''Pentru nimic'',si pe buna dreptate nimic.
Dupa ce au plecat m-am trezit si eu-Hotelul Continental era in drumul meu spre scola si apoi l-a dreapta pana dadeai de el.Imi parea asa rau ca nu ii putusem ajuta....dar pana la sfarsitul zilei uitasem si de ei si de Continental.
      Nu stiu ce mi-a venit azi si mi-am adus aminte de ei.
      Oare o sa-i mai revad vreodata?
      Tu crezi in destin?Eu nu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

As aprecia foarte mult daca v-ati spune parerea in legatura cu ceea ce cititi pe blogul meu.Toate comentariile si impresiile voastre ma fac sa ma simt mai increzatoare.Multumesc!